Ans Sejl Klub
Referater fra bestyrelsesmøder .
Skrevet af Sekretær, d. 10-05-2017
Ekstraordinær generalforsamling.
Der blev 06.05.17. afholdt EG i ASK med 3 punkter til 2. afstemning.
9 fremmødte/stemmeberettiget A medlemmer.
Pkt.1: Kontingentfristen flyttes til 01.03.
Vedtaget.
Pkt. 2: Vedr.
delvis lukning af klubhus fra 01.11.
til 15.03. begge dage incl.
Vedtaget.
Pkt. 3: Der skal være stemmeret til både A og B
medlemmer.
Vedtaget.
Herefter var der Standerhejsning som foregik i fantastisk vejr med høj sol.
Resten
af dagen gik med besøg hos Ans IF Søsport og MTB, samt sejlture med Solbåden og i egne både.
Tak til alle fremmødte, med ønske om en god sæson og godt sejlervejr.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretær, d. 28-04-2017
Bestyrelsen retter igen-igen en kæmpe stor tak til alle fremmødte medlemmer for deres store indsats på arbejds dagene, lørdage, søndage og hverdage.
Ikke nok med vi fik udført mange opgaver så som færdiggørelse af terrasser med fliser, fejning/oliering
af broer, oprydning og bort kørsel af affald, oprensning af havneudløb, udbedring af nedløb/afløb ved klubhusets vestside, men også nogle fantastiske timer med kanon godt humør og kammeratskab.
Til dem som desværre var forhindret i deltagelse, kan vi kun
opfordre til at deltage fremover, ved kommende projekter.
Husk at det stærkeste hold, er sammenhold.
Igen tak for indsatsen, og vel mødt i ASK.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af bestyrelsen, d. 16-04-2017
Ekstraordinær generalforsamling
d. 06.05.2017.
3 punkter til 2. afstemning.
§ 3. Kontingentfristen skal flyttes fra
d. 01.05 til d. 01.03
Vedr. lukning af klubhus:
Det er op til bestyrelsen at bestemme
om klubhuset
skal være delvis vinterlukket
fra d. 01.11 til d. 15.03.
begge dage incl.
§ 7. Der skal være stemmeret til både
A og B medlemmer.
Skrevet af Kristian Graugaard, d. 16-04-2017
Indbydelse til ekstra arbejdsdag d.22.04.2017 kl 8.00 med bla. følgende arbejdsopgaver;
Lægning af fliser i borde/bænke områder
Fejning af broer - event. oliering
Oprydning bag banevogn
- og hvad der lige falder for!
Tilmelding i klubhuset
mvh
Bestyrelsen
E-mail:
@live.dk
kgraugaard
Skrevet af Sekretær, d. 13-04-2017
Bestyrelsesmøde 11.04.17.
Tilstede: Kristian, Svend, Per, Basse, Preben.
Regnskab: Godkendt.
Medlemslisten opdateret.
Havnefoged kontakter medlemmer i restance, og inddriver om nødvendigt udleverede nøgler, hvis medlemskabet
bortfalder.
Løsninger/Pris omkring overvågning, samt elektronisk bomsystem undersøges.
Sammen med øvrige foreninger, rettes skriftligt kontakt til Kommunen vedrørende en langtidsholdbar løsning omkring grusvejen.
Der etableres system
med bimåler ved stander i havneområde, så der fremover kan opkræves beløb for forbrug til opvarmning af både.
Begge terrasser klargøres og flisebelægges.
Udløbet fra havnebassinet renses op, og området bag banevognen ryddes op og planeres.
Der
er arbejdsdag den 22.04.17. kl. 08:00
Husk ekstra ordinær generalforsamling den 06.05.17. kl. 13:00
Umiddelbart herefter Standerhejsning med efterfølgende kaffe og wienerbrød.
Kl. 14:00 ankommer Solbåden, og der er Åbent Hus i ASK.
Næste
BM: Aftales senere.
VEL MØDT TIL EN NY OG SPÆNDENDE SÆSON I ASK.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Kristian Graugaard, d. 27-03-2017
Information vedr. tilbygning til klubhus.
Jeg har afleveret nye målfaste tegninger med detaljerede oplysninger til indretning af toiletdelen. Vi skal efter krav fra kommunen indrette et handicaptoilet. På tegningen er der endvidere en skitse til indretning
af køkkendelen, men vi har ikke penge til et nyt endnu.
Der er også søgt om tilladelse til en permanent overdækning af terrassen mod vest.
Projekterne skal nu i høring i 14 dage, og derefter er der indsigelsesfrist i 4 uger, så det er ikke "lige om
hjørnet" med tilladelse. Vi afventer med spænding!
pbv
Kristian Graugaard
Skrevet af Sekretær, d. 17-03-2017
Bestyrelsesmøde 14.03.17.
Tilstede: Kristian, Svend, Per, Basse, Preben.
Møde med kommunen vedrørende Byggetilladelsen.
Kommunen oplyser, at de ikke har modtaget tegninger med korrekte målestoksforhold, og derfor ikke har behandlet
ansøgningen.
Endvidere er der krav omkring branddøre, handicapdøre samt handicaptoilet, der skal være på plads.
Vi klargør omgående tegninger som kræves, og afleverer hurtigst muligt, så byggetilladelsen kan færdigbehandles, og derefter til
nabo høring i 4 uger.
Herefter må vi se, hvornår vi kommer i gang.
Bestilles nu: Telt og musik til Sommerfesten.
Kontaktes nu: Tryg forsikring.
Næste BM.: Aftales senere.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretær, d. 22-02-2017
Bestyrelsesmøde 21.02.17.
Gennemgang af referat fra Generalforsamling: Godkendt (se hjemmesiden).
Regnskab: Godkendt.
Øl regnskab: Godkendt.
Ulrik Andersen fortsætter styring af ølsalg-opfyldning-øl regnskab.
Plan
for nye og eksisterende sponsorer udarbejdes.
Års kalender for nye sæson (se hjemmesiden).
Plan for aktivitetsdagen 25.03.17. (ses også på hjemmesiden, samt senere opslag i klubben med tilmelding):
Fliser omkring havnebassinet ligges
om.
Oprydning af banevogn samt almen oprydning.
Hele ASK området rives og afpudses.
Tilsætning af nye skærver.
Borde/bænke olieres hvis vejret tillader.
Punkteret rude i klubhus udskiftes.
Støbning ved Jollepladsen.
Bøjer klargøres.
Forsikringer
gennemgås og justeres, bla.med stormskade som tidligere.
Kommunen kontaktes igen-igen angående byggetilladelsen.
Konstituering af besryrelsen:
Formand: Kristian Graugaard.
Næstformand: Søren Lau Pedersen.
Kasser: Svend Asmussen.
Havnefoged:
Per Nielsen.
Sekretær: Preben Duch.
Næste BM.: Tirsdag 14.03.17. Kl. 19:00
VEL MØDT TIL DEN KOMMENDE SÆSON I ASK
TA' DIT GODE HUMØR MED.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretæren , d. 07-11-2016
Ekstra ordinær bestyrelsesmøde 06.11.16
Tilstede: Søren-Svend-Ulrik-Preben.
Bestyrelsen har dags dato besluttet ikke at aflåse klubhuset.
Åbningstider tages op på kommende Generalforsamling.
Taget i køkkenområdet er
utæt.
Søren og Jes undersøger problemet og udbedrer.
Udsugning i rygerum efterses og renses.
Der indkøbes 4 nye EL radiatorer da de eksisterende ikke mere fungerer optimalt.
Borde/bænke er fjernet og kørt til vinteropbevaring.
Næste
BM.: Aftales internt.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretæren , d. 10-10-2016
Vedrørende ekstraordinær Generalforsamling 08 10 16
Fremmødte stemmeberettiget medlemmer 10
Pg3: Kontingent fra 01-01 til 31-12 stemte 6 for 3 mod 1 blank
Pg16: Alder for æresmedlemmer fra 75 til 67 år stemte 9 for 1 blank
Tak
til alle fremmødte for en god og hyggelig dag
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretæren, d. 06-10-2016
Bestyrelsesmøde 04-10-16
Tilstede: Søren, Svend, Ulrik og Preben
1: Ref.fra sidste BM.: Godkendt
2: Regnskab: Godkendt
3: Øl regnskab: Godkendt
4: Ekstra ordinær GF. d. 08-10-16 er varslet.
5: Evt.:
Banevognen roder: Alle der har noget unødigt eller ikke her tilhørende liggende, bedes få det fjernet.
6: Næste BM.: Tidspunkt fastsættes senere.
HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK
STANDERSTRYGNING 08-10-16, kl. 14:00
LIGE EFTER EKSTRA
ORDINÆR GF.
KLUBHUSET OVERGÅRD TIL VINTERPROGRAM, MED KLUB ÅBENT FRA 01-11-16 TIL 15-03-17 PÅ FREDAGE FRA KL.12:00 TIL SØNDAGE (AFTEN).
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af BESTYRELSEN, d. 22-09-2016
EKSTARORDINÆR GENERALFORSAMLIG:
D. 08.10.16 KL. 14.00.
FLG. PUNKTER TIL 2. AFSTEMNING:
§ 3.
KONTINGENTINDBETALING FLYTTES SÅ INDBETALINGEN ER 01.01 OG GÆLDER TIL 31-12.
§ 16.
ALDEREN FOR AT KAN BLIVE ÆRESMEDLEM ÆNDRES FRA 75
TIL 67 ÅR.
Skrevet af Sekretæren, d. 17-08-2016
Rettelse til BM 16-08-2016
UPS.....
Tilstede: Jes, Søren, Svend, Ulrik, Alex og Preben.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretæren, d. 17-08-2016
Bestyrelsesmøde 16-08-2016
Tilstede: Jes, Søren, Svend, Alex og Preben
1: Ref. fra sidste BM: Godkendt
2: Regnskab: Godkendt
3: Øl regnskab: Godkendt
4: Folkefestival 20-08-16: Jes, Per N. og Ulrik klipper siv
ved gl. kanoplads.
Per A. opsætter skilte.
Klubbens medlemmer kan grille i havnen, for egen regning.
5: Gjern Natur 26-08-16: Vi finder det antal både, der skal bruges til 45 gæster.
Tilmeldingsliste opsættes i klubben.
6:
Tour de Gudenå 03-09-16: Opslag i klubben med tilmeldingsliste.
7: Evt.: Formand Jes Jessen har dags dato, grundet huskøb andet steds, ønsket at fratræde i bestyrelsen, men vil fortsat være medlem af klubben, samt deltage i bla. nybyggeriet.
Den
øvrige bestyrelse takker af hjertet Jes for hans store arbejde/indsats i og for klubben.
Næstformand Søren Lau Pedersen, indtræder fra dags dato som formand, indtil Generalforsamlingen i Februar 2017.
Suppleant Kristian(Bobbe)Rasmussen indtræder
i bestyrelsen fra dags dato.
8: Næste BM.: Tirsdag 04-10-2016, kl. 19:00 i klubben.
E-mail:
prebenduch
@gmail.com
Skrevet af Sekretær , d. 28-06-2016
TRYKFEJL............
SOMMERFESTEN ER 02.07.16.
Beklager fejlen! ! ! ! ! !
E-mail:
prebenduch
@gmail.com